Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2012

Η προεκλογική αφίσα "Hope" του Ομπάμα με το photoshop

Η αφίσα "Hope" του Ομπάμα, που δημιουργήθηκε από τον Shepard Fairey, έπαιξε τεράστιο ρόλο στην επιτυχία της εκστρατείας για την προεδρία του Ομπάμα και έγινε αμέσως viral στο διαδίκτυο. Σε αυτό το tutorial θα δούμε πώς μπορούμε να την αναπαράγουμε με το Photoshop.

Είναι ίσως το πιο δύσκολο από τα tutorial που σας έχω δείξει, αλλά αξίζει τον κόπο και επειδή είναι δύσκολο να το περιγράψω όπως κάνω στα άλλα, μετέφρασα το video από όπου έμαθα και εγώ τον τρόπο (photoguides.net) και το ανέβασα με ελληνικούς υπότιτλους.

Μαθαίνοντας και εγώ πως να το κάνω, έχω ένα πράγμα μόνο να προτείνω διαφορετικό σε σχέση με τον τρόπο στο video. Στην αρχή θα δείτε πως πρέπει να ξεφοντάρουμε το θέμα μας και να κρατήσουμε μόνο αυτό που μας ενδιαφέρει. Σε αυτό το σημείο θα πρότεινα το ξεφοντάρισμα να γίνει με το Magnetic Lasso Tool και με το Frequency στο 100. Με ένα κλικ στο περίγραμμα του θέματος που θέλουμε και ακολουθώντας το, το εργαλείο επιλέγει μόνο του την περιοχή που θέλουμε.

Επίσης από εδώ θα κατεβάσετε το pattern με τις μπλε-κίτρινες ρίγες που θα χρησιμοποιήσετε.

Αυτό κατάφερα εγώ:




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου