Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2013

Ένα χρόνο γονιός...

Ο Grant Snider από το Incidental Comics μαθαίνει πως είναι να είναι κανείς γονιός. Μέσα σε ένα χρόνο, μπορεί κανείς να γίνει ειδικός στο μωρό του. Αλλά μετά Αλλά τότε το μωρό γίνεται μικρό παιδί και η εκπαίδευσή αρχίζει ξανά από την αρχή!

Απ' όταν έγινα γονιός άλλαξε η αίσθηση του χρόνου: ώρα για παιχνίδι, παραμύθι, υπνάκο, φαγητό, μπάνιο, ύπνο.
Τα κάποτε αβλαβή αντικείμενα είναι τώρα γεμάτα κινδύνους: τα καλώδια, οι πρίζες, το υγρό πιάτων, η αμάσητη τροφή, η υπνωτική οθόνη, η τουαλέτα, το σγουρόμαλλο σκυλάκι, τα πολλά βιβλία.

Ακόμα και τα γούστα μου στα βιβλία άλλαξαν.
Ανακάλυψα ένα παράδοξο σχετικό με την παιδική λογοτεχνία: Οι αγαπημένοι μου συγγραφείς δεν είχαν παιδιά!
Η πατρότητα δεν επηρέασε την κοινωνική ζωή μου. Πριν: Δεν μπορώ να βγω απόψε. Ζωγραφίζω. Μετά: Δεν μπορώ να βγω απόψε. Το μωρό μου κοιμάται.

Αν και είμαι γεμάτος με νέους φόβους (Και αν συμβεί κάτι κακό; Είναι αρκετά ζεστή; Θα γίνω καλός πατέρας; Πως δεν τρελαίνονται όλοι οι γονείς; Αναπνέει;)... είμαι λιγότερο νευρικός.
Μετά από ένα χρόνο σαν γονιός, ένα πράγμα είναι σίγουρο. Ο κόσμος μου έχει γυρίσει ανάποδα. (Εγώ-Εμείς)

πηγή: incidentalcomics.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου