Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2013

Πόσα χρήματα σας χρωστάει το twitter;


Δεν ξέρω πόσοι από εσάς έχετε λογαριασμό στο twitter, αλλά εγώ προσωπικό λογαριασμό δεν έχω. Τον έφτιαξα μόνο και μόνο για το blog. Μπαίνω, κάνω tweet τα θέματα και κάπου κάπου κάνω και κανένα follow.

To Twitter έχει κεφαλαιοποίηση τουλάχιστον 24,9 εκατομμύρια δολάρια, πολλοί λίγοι -ανάμεσα τους και εγώ- από τα 230 εκατομμύρια χρήστες του κατάλαβαν ότι τα tweet τους πλουτίζουν κάποιους... Άρα και εγώ δικαιούμαι κάποιο ποσό!

Το TIME έψαξε τα νούμερα! Βάλτε το username σας στην εφαρμογή που ετοίμασε εδώ και δείτε πόσο αξίζει το Twitter feed σας. Εγώ, ή καλύτερα το blog, δικαιούται 135 δολάρια! Εντάξει, τώρα μπορώ να πληρώσω τα τέλη κυκλοφορίας και να μου μείνουν και για τα Χριστούγεννα!

Πάντως για την ιστορία, ο Barack Obama δικαιούται 5.160.650 δολάρια, ψίχουλα μπροστά σε αυτά του Justin Bieber, που δικαιούται 20.916.384!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου